لیست خدمت از جامعیت برخوردار است/ استقبال مردمی از این لیست/ مردم به لیست اصلی خدمت رای دهند

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که در 29 اردیبهشت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، گفت: ما برای حوزه انتخابیه شهر تهران لیست 21 نفره به نام «لیست خدمت» ارائه کردیم که از جامعیت برخوردار است.

وی افزود: ما در نهایی کردن این لیست شاخص ها و ویژگی هایی را مد نظر داشتیم که در حال حاضر در این لیست از وجود افراد با تجربه، تحصیل کرده و متخصص در رشته های مختلف استفاده شده است. بعنوان مثال از این 21 نفر در لیست، حداقل شش نفر استاد دانشگاه و متخصص در رشته های مختلف هستند. همچنین تعدادی جوان که یا در حال تحصیل در مقطع دکتری هستند و یا مدرک دکتری دارند، در این لیست حضور دارند.

نامزد انتخابات شورای شهر تهران افزود: تلاش ما بر این بوده کسانی که در مسائل شهری بتوانند خوب تصمیم بگیرند، در لیست حضور داشته باشند.

چمران اضافه کرد: خوشبختانه یک لیست انتخاب کردیم همه جریانهای اصولگرایی از جمله جبهه پایداری، موتلفه، جمعیت رهپویان، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و گروههای دیگر در آن جمع شده و حضور دارند.

وی نسبت به سوء استفاده برخی افراد از واژه خدمت در ارائه لیست جداگانه هشدار داد و گفت: برخی ها دیدند که لیست خدمت با استقبال مردمی مواجه شده، در نامگذاری لیست خود واژه خدمت را بکار بردند، مثلا خدمت شهر و یا از این قبیل نامگذاری انجام دادند  اما ما از مردم می خواهیم که به لیست اصلی خدمت که اینجانب سر لیست آن هستم رای دهند و مواظب این لیست های متفرقه باشند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: لیست های متفرقه لیست خراب کن هستند و نه تنها رای ندارند بلکه مشکل هم درست می کنند.

چمران در پاسخ به این سوال در شهردار لیست خدمت چه کسی خواهد بود، گفت: در خصوص شهردار باید فکر کنیم تا تصمیم بگیریم.

وی در پاسخ به این سوا که آیا آقای قالیباف برای بار دیگر شهردار تهران خواهد بود، گفت: احتمالا آقای قالیباف در کارهای اجرایی و مسئولیت های دیگر خدمت کنند.

نامزد انتخابات شورای شهر تهران در خصوص انصراف قالیباف از رقابت انتخاباتی و کناره گیری به نفع آیت اله رئیسی گفت: آقای قالیباف یک ایثار، گذشت، فداکاری، مردانگی و کاری یک رزمنده جبهه و جنگ می کند را انجام داده است.

 

اسامی 21 نفر لیست خدمت به شرح زیر است؛

1-مهدی چمران

2-پرویز سروری  

3-محسن پیرهادی  

4-جلال ملکی   

5-حبیب کاشانی  

6-علیرضا دبیر  

7-مرتضی طلایی   

8-غلامرضا قاسمیان  

9-سید علی ریاض  

10-مجتبی شاکری  

11-اقبال شاکری  

12-رضا تقی پور  

13-بابک نگاهداری  

14-عبدالمقیم ناصحی  

15-الهه راستگو   

16-زهره سادات لاجوردی  

17-ابوالفضل قناعتی  

18-مهدی اقراریان  

19-هادی ذاکری  

20-حمزه شکیب  

21-سوده نجفی