بدون سونوگرافی جنسیت جنین خود را تشخیص دهید

 آیا باردار هستید؟ آیا دلتان می‌خواهد قبل از اینکه زمان سونوگرافی برسد، بدانید که آیا پسر باردارید یا دختر؟ البته هیچ راه مطمئنی به جز سونوگرافی برای تعیین جنسیت جنینوجود ندارد. اما زمانی که زنان وارد دنیای تکنولوژی نشده بودند، می‌توانستند جنسیت جنین خود را بدانند که برخی از این روش‌ها کم کم به فراموشی سپرده می‌شود. جنسیت جنین با سونوگرافی در هفته شانزدهم مشخص می‌شود. آیا دلتان می‌خواهد بدون سونوگرافی جنسیت جنین خود را بدانید؟

روش راه رفتن شما

اگر وقتی قدم می‌زنید اول پای راست تان را می‌گذارید، صاحب یک پسر هستید. اما برعکس اگر هنگام راه رفتن اول پای چپ تان را می‌گذارید، صاحب دختر هستید. البته این موضوع توسط تحقیقات فردی به نام گاسپل به اثبات رسیده است.

تست نمک

گاسپل می‌گوید: ”وقتی زنی باردار می‌شود، و می‌خواهد بداند که فرزندش پسر است یا دختر، باید وقتی که کاملا خواب است کمی نمک روی سرش بپاشید. وقتی بیدار شد، به اولین اسمی که گفت: توجه کنید. اگر اسم پسر گفت: فرزندش پسر است و اگر اسم دختر گفت: فرزندش دختر است. ”

از خود مادر بپرسید

گاسپل می‌گوید طبق تحقیقات انجام گرفته شواهدی وجود دارد که زنان از همان موقع بارداری، جنسیت جنین خود را حس می‌کنند. قدیمی‌ها بر این اعتقاد دارند که می‌توانید یک کلید جلوی مادر باردار قرار دهید، اگر با شتاب به طرف کلید برود پس فرزند او پسر است و اگر آرام آرام به طرف کلید برود فرزند او دختر است.

تهوع صبحگاهی

اینکه بتوانید جنسیت جنین خود را از روی حالات تهوع صبحگاهی بدانید، بستگی به چگونگی و زمان آن دارد. بر طبق تحقیقات اگر حالت تهوع شما بسیار شدید می‌باشد، به احتمال زیاد دختر باردارید.

پدر چاق

طبق افسانه‌ای، در حین بارداری مادر، چند کیلو اضافه وزن پیدا کند، پس مادر، جنین دختر حمل می‌کند. به طرز جالبی، فردی به نام دنیش بر روی ۱۰۰ پدر این تحقیق را انجام داد و همه این صد پدر در طول دوران بارداری مادر چاق شده بودند و صاحب فرزند دختر شده بودند.

شیرین یا ترش؟

ویار و میل به مواد‌غذایی در دوران بارداری یکی از شایع‌ترین مسائلی است که اکثر خانم‌های باردار آن را تجربه می‌کنند. میل به شیرینی‌ها، ترشی‌ها و حساسیت به بو و حتی میل به مصرف مواد‌غذایی غیرمفید از جمله مسائلی است که خانم‌های باردار در طول دوران بارداری آن را تجربه می‌کنند. تمایل به مصرف برخی از موادغذایی طبیعی و سالم در خانم‌ها در این ایام به‌دلیل تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن و جنین آن‌هاست که واکنشی طبیعی در دوران بارداری محسوب می‌شود.

باور‌هایی در میان مردم درباره رابطه ویار و جنس بچه وجود دارد که به‌صورت تجربی و نسل‌به‌نسل به آن‌ها منتقل شده است. این باور‌ها اگر چه به لحاظ علمی بررسی نشده، اما در بسیاری از موارد نتایج جالبی به همراه داشته است. پس از بارداری بسیاری از اعضای خانواده بی‌تاب می‌شوند تا نوع بچه را بدانند و حدس‌زدن درباره جنس بچه به یکی از دغدغه‌های اعضای خانواده تبدیل می‌شود. براساس باور‌های قدیمی، ویار زن باردار به موادغذایی ترش یا شور یکی از علائم داشتن فرزند پسر و میل به مواد‌غذایی شیرین نمایانگر داشتن فرزند دختر است. درمانگران با بررسی شرح‌حال خانم‌های باردار با بررسی علائم دیگری مانند رنگ ادرار، رنگ مو، چاقی‌های موضعی، فرم و شکل شکم زنان در دوران بارداری گاهی می‌توانند نوع جنین را تشخیص دهند.

زیاده‌روی در ویار خطرناک است

با آغاز دوران بارداری برخی از خانم‌ها تمایل به مصرف مواد‌غذایی ترش مثل لواشک، تمرهندی و قره‌قورت دارند و برخی هم تمایل به مصرف مواد شیرین، کاکائو و انواع شیرینی‌ها. از دیدگاه کارشناسان تا زمانی که حجم مواد‌غذایی ترش یا شیرینی که خانم‌های باردار در طول روز مصرف می‌کنند در حد عرف باشد و اختلالی در سلامت آن‌ها و جنین‌شان ایجاد نکند، مجاز شمرده می‌شود، اما اگر خانم‌های باردار در مصرف این نوع مواد زیاده‌روی کنند ممکن است به سلامت و سیستم ایمنی بدن‌شان آسیب وارد کنند و به این ترتیب سبب‌ساز بروز مشکلاتی برای خود و جنین‌شان شوند.