خبر خوش فتاح برای مددجویان

 سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری که امروز (سه شنبه، ۲۱ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: امسال سال سختی از نظر اقتصادی بود و این سختی در جامعه هدف کمیته امداد پدیدار شد، اما به کمک مردم، مجلس و دولت توانستیم در چهار چوب نظام به وظایف خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود تمام سختی‌های موجود به آینده امیدوار هستیم، افزود:  اقشاری که تحت پوشش کمیته امدادند، افراد دارای مشکل هستند که نظام از ان‌ها حمایت می‌کند.

رئیس کمیته امداد گفت: آخرین مستمری سال ۹۷ مددجویان کمیته امداد طی فردا شب واریز می‌شود.

فتاح در رابطه با اعطای بسته حمایتی به مددجویان گفت: تا پایان سال به هر خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی واریز می‌شود.

وی افزود: کمک‌های مردمی ۳۵ درصد افزایش داشته و در خصوص میزان کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری با ۵۰ درصد روشد رو به رو بودیم.

فتاح با بیان اینکه ما به تعهدات خود در زلزله کرمانشاه عمل کردیم؛ گفت: قرار بود ۵ هزارو ۴۰۰ واحد مسکونی به مردم کرمانشاه تحویل دهیم که تا امروز ۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی تحویل زلزله زدگان تحویل دادیم و مابقی هم به زودی تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سقف وام ضروری به مددجویان برداشته شده است، گفت: بیمه درمان شهری به سازمان بیمه سلامت واگذار شد و تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و کمیته امداد فقط بیمه مکمل به مدد جویان می‌دهد.