ترامپ حتی بعد از تحلیف بایدن نیز اجازه دسترسی به فیس‌بوک را ندارد

 شبکه فیس بوک قصد ندارد پس از برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن ، مسدود بودن حساب شخصی دونالد ترامپ را رفع کند.

شبکه ان بی سی نیوز به نقل از منابع خود گزارش داد شبکه فیس بوک قصد ندارد تعلیق رئیس جمهور کنونی از این رسانه اجتماعی را حتی پس از پایان دوره کار خود در کاخ سفید لغو کند. منابع مطلع می‌گویند مسدود شدن حساب ترامپ برای مدت نامعلومی باقی می‌ماند و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای برداشتن آن وجود ندارد.

در ۱۵ ژانویه اندی استون، مدیر ارتباطات فیس بوک تأکید کرد که این غول فناوری هیچ برنامه‌ای برای لغو تعلیق نامشخص دسترسی ترامپ برای ایجاد هرگونه پست جدید در سیستم عامل‌های این شرکت ندارد. هفته گذشته نیز شریل سندبرگ، مدیر عامل شرکت فیس بوک نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای رفع ممنوعیت ترامپ ندارد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل وقت فیس بوک در زمان تعلیق ترامپ گفت: خطرات ناشی از اجازه دادن به رئیس جمهور برای ادامه استفاده از خدمات ما در این مدت بسیار زیاد است.

ترامپ به لطف تحرکات پساانتخاباتی خود و تهییج هواداران خود برای حمله به کنگره و ایجاد فضای ناامنی و همزمان زیر سوال بردن صحت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دستش از کلیه حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر محبوبش کوتاه شده است.