جزئیات بسته پیشنهادی مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اشاره به برنامه‌های مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا،گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس تاکنون جلساتی را با نمایندگانی از بانک مرکزی، بیمه‌ها، کشتیرانی و وزارت اقتصاد برای نحوه مقابله با تحریم‌های آمریکا داشته است.

وی افزود: در این جلسات مباحث مفصلی پیرامون تحریم‌های آمریکا علیه بانک‌ها و بیمه‌های کشور و نیز موارد مختلف آن بحث و تبادل نظر شد که نمی‌توان جزئیات بیشتری از آن را شرح داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بسته پیشنهادی این کمیسیون برای مقابله با تحریم‌ها خبر داد و اظهار داشت: این بسته پیشنهادی در حال حاضر با کمک کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی آماده شده است.

پورابراهیمی با اشاره به بخشی از جزئیات بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، گفت: این بسته شامل چگونگی مقابله با تحریم‌های کشتیرانی، بیمه‌ای و نیز تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز است.  

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جلسات این کمیسیون برای بررسی تأثیرات تحریم‌های آمریکا علیه ایران با کارشناسان، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ادامه دارد.