نماینده مجلس: امروز جلوی مدیری اگر عدس پلو بگذاری قهر می‌کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس اعتقاد دارد دولت باید پاسخ دهد جایگاه کلاه نمدی ها و فقرا در بودجه کجا قرار دارد و چه معیشتی برایشان تنظیم شده است؟ واردات بدون ارز در بودجه پولشویی است و باید از آن جلوگیری کرد.

حسن کامران در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: روز گذشته نمایندگان سه استان در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر آمایش سرزمین و اجرای قانون تاکید کردند لذا وزات نیرو باید این موضوع را پیگیری کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان دخالتی در پروژه ها نمی کنند، اظهار کرد: بارها اعلام کرده ایم که حق آبه حق الناس است و پیشینه آن به شاه تهماسب است که سند ان موجود است. پس از این موضوع شیخ بهایی بر اساس دعوای استان حق آبه را کاملا آمایشی تنظیم کرد.

وی ادامه داد: در بهمن گندم یخ می زند لذا نیاز به باز کردن آب نیست و حق الناس را احدی نمی تواند بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه توزیع عادلانه آب قانون است، تصریح کرد: نرخ آب را باید قیمت گذاری کرد؛ پیشنهاد می شود کمیته حقیقت یاب با حضور نمایندگان تشکیل شود تا این موضوع را بررسی کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنایع درآمد ایجاد می کند اما آب را گرفته و پول آن را پرداخت نمی کند و حتی ترکیب جمعیتی اشتغال استان بر هم خورده است، افزود: این مهم در حالیست که آلودگی ها در اصفهان افزایش یافته است.

کامران دستجردی با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر هستیم، گفت: امام خمینی (ره) ساده زیست بود لذا دولت باید پاسخ دهد جایگاه کلاه نمدی ها و فقرا در بودجه کجا قرار دارد و چه معیشتی برایشان تنظیم شده است؟.

وی ادامه داد: افزایش اعتبار کمیته امداد، بهزیستی قابل قبول نیست و دولت باید برای این موضوع متمم ارائه می کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه وقتی پستی را از مدیری بی عرضه می گیریم دستمال به کله می بندد زیرا نتوانسته ایم وی را درست توجیه کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه در بودجه نتواسته ایم به رشد 8 درصد برسیم، تصریح کرد: این در حالیست که بودجه جاری 85 ردصد افزایش یافته اما 15 درصد سهم حوزه عمرانی است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسری 70 میلیارد تومان وجود دارد، افزود: این امر به دلیل این است که برخی می خواهند شرکت های صوری را سودده نشان دهند و پاداش بگیرند که چنین موضوعی با فرهنگ امام (ره) فاصله دارد.

کامران دستجردی گفت: امروزه اگر جلوی فردی که رییس است عدس پلو بگذاری قهر می کند در حالی که مگر افراد منتصب می شوند که مشکلاتشان را برطرف کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید دم از امام (ره) و رهبر انقلاب بزنیم و اربابی برخورد کنیم.

وی ادامه داد: بارها کارگران اعلام کردند که مووضع دریافتی حق بازنشتگیشان چه سرانجامی داشته است؛ متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری چه شده است؟ و این در حالیست که شرکت های ضررده را منحل نمی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: یادآور می شود واردات بدون ارز در بودجه پولشویی است و باید از آن جلوگیری کرد.