تحقق شعار «رونق تولید» تهدید‌ها را علیه کشور از بین می‌برد

ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره نامگذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب مبنی بر رونق تولید، اظهار کرد: امیدوارم که مسئولان و ملت شریف ایران در تحقق این شعار منتهای تلاش و کوشش خود را به کار گیرند.

وی افزود: ملت ایران در سال گذشته که به نام حمایت از تولید داخلی مزین بود تمام تلاش خود را به کار بردند تا فرمایش رهبر محقق شود.

موسوی لارگانی تصریح کرد: اگر بخواهیم شعار سال محقق شود مجلس باید قوانینی که مانع رونق تولید است را فسخ و از روز‌های اولیه سال۹۸  تلاش کند تا زمینه برای تحقق شعار سال فراهم شود.

عضو کمیسیون اقتصادی بیان کرد: دولتمران و بانک مرکزی باید زمینه را برای رونق تولید فراهم کنند و با افزایش سرمایه در گردش، نوسازی ماشین آلات صنعتی و ارائه وام به تولیدکنندگان باعث رونق در تولید شود که به این ترتیب مسیر فعالیت برای ویژه خواران محدود خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در بعضی حوزه‌ها بیش از نیاز داخلی اقدام به واردات می‌کنیم که این امر باید در سال جدید در راستای رونق تولیدات داخل کنترل شود.

موسوی لارگانی ادامه داد: اگر رونق تولید محقق شود و بتوانیم علاوه بر تامین بر نیاز‌های داخل صادرات محصولات غیر نفتی را افزایش دهیم، اقتصاد کشور رونق می‌یابد و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و افزایش ارزش پول ملی محقق و تهدید‌ها و فشار‌ها علیه کشور خنثی خواهد شد.