واکنش خداداد عزیزی به حضور بیش از حد ملی پوشان در فضای مجازی

خداداد عزیزی در نشست خبری پیش از بازی فردا (پنجشنبه) سپیدرود رشت مقابل سایپا در هفته نخست رقابت های هجدهمین دوره لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: بازی سختی مقابل سایپا داریم. این تیم از لحاظ سخت افزاری فوق العاده است. سالیان سال در فوتبال هستند و کاملا حرفه ای رفتار می کنند. این تیم با علی دایی دوست و همبازی خوبم نتایج خوبی گرفته است.

سرمربی سپیدرود رشت ادامه داد: تنها سه هفته است تمرینات را شروع کردیم که خیلی دیر است. مشکل مدیریتی داشتیم و به همین خاطر دیر استارت زدیم که هنوز دوران بدنسازی را تمام نکرده ایم.

وی درباره مشکلات عدیده مدیریتی سپیدرود اظهار داشت: کاش این سوال را از مدیران می پرسیدید. اگر علی کریمی نبود من هم نبودم. چون او باعث شد سپیدرود در لیگ برتر بماند . تا به حال جو رشت را ندیده بودم. فوق العاده هستند. آنها خیلی خوب از تیم حمایت می کنند و امیدوارم مشکلات برطرف شود تا اتفاقات سال گذشته رخ ندهد. امیدوارم باز هم به تعهداتشان عمل کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

خداداد عزیزی در ادامه افزود: من به بازیکنی که پول ندارد و فکرش درگیر است چه می توانم بگویم. واقعا سخت است که بخواهم به زور کسی را نگه دارم. امیدوارم که مدیریت به مشکل نخورد.

سرمربی سپیدرود رشت درباره رویاهای این باشگاه تصریح کرد: اینکه بگوییم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم خنده دار است. ما هنوز در گرفتن بازیکن مشکل داریم. آنوقت از چه چیزی سخن بگویم. ما برای حضور در میانه های جدول می جنگیم.

وی درباره دلایل عدم حضور طولانی مدت در تیم هایی که به عنوان مربی کار کرده است گفت: می خواهم درسپیدرود بمانم. با قبلی ها هم نماندم. چون اهل سیاه بازی نبودم و نیستم. من فقط به فکر بازیکنانم هستم تا تعهدات آنها برآورده شود. خط قرمز من بازیکنانم هستند.

وی  در خصوص عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی و ادامه همکاری با وی تصریح کرد: بهتر است با او کار را پیش ببریم. باید نتایج خوبی بگیریم و بازیهای جام ملت ها عیار واقعی کی روش را نشان می دهد. باید با کی روش تا جام ملت ها ادامه دهیم.

خداداد درباره حضور بازیکنان تیم ملی در لیگ های اروپایی اذعان داشت: من اصلا قبول ندارم که بازیکنان به لیگ های ترکیه و بلژیک و لهستان بروند. باید واقعیت را گفت که ما در جام جهانی کار خاصی نکردیم. ما چهار امتیازگرفتیم و قضیه ازاین قرار است که ما حذف شدیم. تنها دوره ای هم بود که می توانستیم صعود کنیم. اگر جهانبخش به انگیس رفته به خاطر آلکمار است نه جام جهانی.

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه افزود: حق با کی روش است که برنامه هایش مو به مو اجرا شود اما اینجا ایران است. هیچ چیزی در اقتصاد و سیاست سر جایش نیست. کی‌روش هم می داند هیچ چیز سر جایش نیست. من اعتقاد دارم ما در گروه مرگ نبودیم و می توانستیم نتیجه بگیریم. فقط بعضی ها هیجان دادند و استفاده اش را هم بردند. اگر هواداران به خیابان ها ریختند به خاطر اتمسفری است که آقایان گزارشگر دادند. همین آقایان که دوستان ما هستند جو دادند.

وی درباره عدم حمایت از برانکو در جام جهانی 2006 خاطرنشان کرد: باید بپذیریم خط و خطوطی هست. وگرنه با برانکو در همان آلمان خداحافظی کردند.

خداداد عزیزی که یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه بود تصریح کرد: وقتی با تیم ملی برگشتیم مگس هم در فرودگاه نبود.

وی در خصوص خداحافظی سردار آزمون نیزصحبت کرد و اظهار داشت: من او را در اکران فیلم اسبش دیدم! از او خواهش کردم دست از این تصمیم احساسی بردارد. به نظرم او اسیر تاکتیک های دفاعی کی روش شد. اگر بماند مطمئن باشید یکی از گزینه های آقای گلی جام ملت هاست.

او در پایان درباره حضور بیش از حد ملی پوشان در فضای مجازی گفت: دو عامل برای فوتبال ما سم است. اول قلیان و دوم استوری اینستاگرام.