مدافع پرسپولیس از بلژیک پیشنهاد داشت ولی ماند

به جرأت می‌توان یکی از مظلوم‌ترین بازیکنان در فصل نقل و انتقالات را محمد انصاری خواند. مدافع شایسته و خوش‌اخلاقی که به وعده خود عمل کرد و با توجه به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس، بدون ادا و اطوار در تیمش ماند. 

محمد انصاری قول داد و روی قولش هم ایستاد در حالی که هیچ‌کس هم به خود زحمت یک تشکر خشک و خالی از او را نداد، حتی برانکو ایوانکوویچ!

بگذارید راحت حرف‌مان را بزنیم. پنجره بسته نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس یک دردسر بزرگ برای باشگاه پرسپولیس بود که خیلی‌ها به ویژه برخی بازیکنانش از آن سوء‌استفاده کردند. 

فوتبالیست‌هایی که هزار جور ناز کردند تا حرف خود را به کرسی بنشانند و پول بیشتری بگیرند. همین بازیکنان هفته‌ها پرسپولیس را سر دواندند و در نهایت قرارداد بهتری بستند و بعد پست اینستاگرامی گذاشتند که به عشق هواداران چنین کرده‌اند!

در میان این افراد محمد انصاری یک استثنا بود؛ پسری که از همان اول اعلام کرد اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بماند، جایی نمی‌رود، در حالی که پیشنهاد داشت. 

توجه کنید! محمد انصاری پیشنهاد داشت و ادای پیشنهاد داشتن را هم درنمی‌آورد! یک لحظه تصورش را بکنید محمد انصاری هم در قالب برخی همبازیانش فرو می‌رفت. چه اتفاقی می‌افتاد؟

اولاً همه مسئولان باشگاه پرسپولیس بار‌ها و بار‌ها با تلفن همراهش تماس می‌گرفتند. نازش را می‌کشیدند. واسطه می‌فرستادند تا کوتاه بیاید و پای میز مذاکره با آنان بنشیند. 

هواداران پرسپولیس و مربیان هم از این بازیکن تشکر می‌کردند و... قس علی هذا!

اما محمد انصاری چنین نکرد. او به پیشنهادات ناب بلژیک و هلند پشت کرد تا در عمل ثابت کند به پرسپولیس تعصب دارد و نه در حرف!

اما در همین راستا شنیدیم محمد انصاری که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس قراردادش را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد، می‌تواند در سال دوم و در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی به راحتی جدا شود. 

به عبارت ساده‌تر بندی در قرارداد محمد انصاری گنجانده شده که او می‌تواند در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی در سال دوم قراردادش بدون قید و شرط از پرسپولیس جدا و لژیونر شود. 

همچنین شنیدیم یکی از تیم‌های لیگ ستارگان قطر هم محمد انصاری را می‌خواست. تصورش را بکنید این مدافع خوش‌اخلاق با رفتن به لیگ قطر می‌توانست به چند میلیارد تومان پول (با توجه به بالا رفتن قیمت ارز) برسد، اما ماند که به پرسپولیس کمک کند. ماند تا ثابت کند؛ 

«معرفت در گرانی است به هرکس ندهند

پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند...»