سید جلال: مقابل السد همه خسته‌ایم

در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه رفت و در پایان این دیدار بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

سیدجلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس در پایان این دیدار، اظهار داشت: شرایط یک طور است که اگر امروز تماشاچیان می‌آمدند این بازیکنان جوان که امروز بازی کردند می‌توانستند در این شرایط خودشان را آماده‌تر کنند و بتوانند این شرایط را درک کنند اما متأسفانه نیامدند. اگر روز بازی با السد استادیوم پر شود مطمئن هستم بازیکنان جوان حتی نمی‌توانند راه بروند و ما نمی‌توانیم از آنها انتظار داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: در حال حاضر منشا مصدوم است، کمال راهی بیمارستان شد، امید که اصلاً با ما نیامد، حسین هم وضعیتش را می‌دانید. این فریبی است که تماشاچیان خوردند. من هر مصاحبه تلویزیونی و یا جای دیگر که داشتم گفته بودم که فریب نخورند اما خیلی راحت تماشاچیان ما امروز فریب خوردند چون اصلاً هیچ ارزشی برای این بازی قائل نبودند و این مشکل از ما نبود. ما تمام تلاشمان را کردیم مطمئن بودیم که روز به روز کارمان سخت‌تر و خسته‌تر می‌شویم. 

مدافع تیم پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما تا یک هفته پیش 5 نفر بودیم، 5 نفری که تمرین می‌کنیم انتظار چه دارید، متأسفانه این مشکل ما نیست امیدوارم که تماشاچیان بیشتر به ما کمک کنند. 

سیدجلال حسینی در پاسخ به این سؤال که با این شرایط بازی با السد چطور می‌شود، گفت: خیلی سخت است همه خسته‌ایم ما تا هفته 5 تا 6 نفر بودیم این بازیکنانی که به ما اضافه شدند علی بیرانوند که اصلاً به ما نیامد، احمد اضافه شد و واقعیت این است که نمی‌دانم چه بگویم. راستش را بخواهید نمی‌دانم که اصلاً چه باید بگویم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا ناامیدانه صحبت می‌کنید عنوان کرد: بحث ناامیدانه نیست ما دوست داریم که تماشاچیان بیایند، بازیکنان جوان ما باید این شرایط را لمس کنند، وقتی استادیوم پر می‌شود برای برخی از بازیکنان سخت خواهد بود. 

مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به این سؤال که خیلی از هواداران پرسپولیس و اطرافیان تیم پرسپولیس را راه‌ یافته به فینال می‌دانند و برای فینال و قهرمانی برنامه‌ریزی می‌کنند، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست، گفت: من از شما تشکر می‌کنم که این سؤال را پرسیدید من با گرشاسبی و خبیری در تماس هستم چون بازیکنان خارجی که می‌آیند و به من می‌گویند که پول می‌خواهند، گرشاسبی هم نهایت تلاشش را می‌کند ما یک گروه پشتیبانی در باشگاه داریم، من از گرشاسبی خواهش می‌کنم که به آنها بگویند که حواسشان را جمع کنند چون متأسفانه فقط این نیست که ما تمرین کنیم و بیاییم بازی کنیم آن گروه پشتیبانی اصلاً کارش را درست انجام نمی‌دهد و این باعث می‌شود که حرف شما درست باشد. همه فکر می‌کنند خیلی راحت است نه اصلاً این طور نیست. 4 بازیکن اصلی ما نیستند آنهایی که در این مرحله تمرین کردند مرحله قبل که اردوی تیم ملی بود خیلی خسته شدند ما بدترین شرایط را خواهیم داشت.