رسن به دیدار مقابل تراکتورسازی می‌رسد؟

حسین خبیری، مشاور باشگاه پرسپولیس تهران ، درباره شرایط حضور گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: گرشاسبی خودش چند بار بیان کرده که تا زمانیکه در پرسپولیس حضور داشته باشد، برای این تیم کار می کند و مشکل خاصی وجود ندارد. درباره مصدومیت بشار رسن هم باید بگویم، مصدومیت او نگران کننده نیست و زمانیکه با او صحبت کردیم، بیان کرد که در سلامت کامل است و روز جمعه هم برای حضور در تمرینات به تهران خواهد آمد و در بازی با تراکتورسازی هم حضور دارد.

او افزود: زمانیکه فیلم مصدومیت رسن را مشاهده کردیم، شوکه شدیم اما با او و مدیربرنامه هایش ارتباط گرفتیم و خدا را شکر مشکل جدی نیست و جمعه به تهران می آید.

خبیری ادامه داد: درباره درصد حضور هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد و ما هم خواهان اجرای قانون 90 درصد به 10 درصد تعداد هواداران میزبان و میهمان در ورزشگاه هستیم. همانطور که ما به قانون  احترام می گذاریم و باشگاه ما به تیم های میزبان اجازه می دهد تا از حضور حداکثری هواداران شان استفاده کنند، امیدواریم فدراسیون فوتبال قانون را در دیدار پرسپولیس و تراکتور اجرا کند.

مشاور باشگاه پرسپولیس تهران در مورد مطالبات بازیکنان و کادرفنی اظهار کرد: به هیچ عنوان بحث مطالبات مالی در پرسپولیس وجود ندارد و پول اعضای تیم طبق جدولی که از پیش ترسیم کرده ایم، پرداخت شده و ان شاالله قسط دوم قراردادهایشان را پرداخت می کنیم. بازیکنان و مربیان پرسپولیس شخصیت بزرگی دارند و هیچ گاه تیم خودشان را به دلیل این مسائل به چالش نکشیده و همیشه کنار تیم و باشگاه بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط مالی باشگاه خوب است و گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره طبق قول و قراری که با بازیکنان داشتند، به وعده هایشان عمل می کنند. تاکنون 5 بازیکن را جذب کردیم و برانکو در 2 پست نیاز به بازیکن دارد. قرار شد سرمربی تیم، بازیکنانی را که مدنظر دارند را در یک فرصت مناسب در اختیار باشگاه قرار دهد تا اقدامات لازم برای جذب آنها صورت دهد.

خبیری درباره وضعیت علیرضا بیرانوند در این تیم بیان کرد: موضع باشگاه همان صحبت های برانکو پس از دیدار با پیکان است و اگر بیرانوند پیشنهاد خوبی را از تیم های خارجی داشته باشد، به دلیل کیفیت بالا و توانایی اش و انتخاب او به عنوان بهترین  دروازه بان آسیا 2018 باشگاه پرسپولیس با هماهنگی با برانکو ایووانکویچ اجازه خروج را به او خواهد داد. همه دوست دارند تا بیرانوند به یک باشگاه بزرگ بپیوندد و از این موضوع خوشحال می شویم.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس امیدوار است او به عنوان یک بازیکن قدرتمند به یک لیگ سرشناس رود و بی شک رقم دریافتی نسبتا خوب او نیز یکی از دلایل خروج او خواهد بود. بیرانوند در نقل و انتقالات تابستان پیشنهاد خوبی از سوی تیم مطرح اروپا داشت اما معرفت او نسبت به باشگاه پرسپولیس سبب شد تا او باز هم در جمع سرخ پوشان بماند تا پنجره نقل و انتقالاتی برای این تیم باز شود. بیرانوند مدت فراوانی به دلیل توانایی بالایش روی بورس نقل و انتقالات خواهد بود و برانکو نیز در نظر دارد تا بهترین تیم از نظر فنی و مالی را برای آینده این بازیکن انتخاب کند و حکم تایید خروجش را بدهد.

مشاور باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات کی روش درباره اینکه حسین هدایتی به هتل محل اقامت بازیکنان تیم ملی رفت و مذاکراتی را با حسینی و امیری انجام داده بود، گفت: به اتفاقات رخ داده کاری و اینکه چه کسی و در کجا چه کاری انجام داده، کاری نداریم و برای ما مهم نیست. مطرح کردن این موضوع پس از مدتی قشنگ نیست و من از شما سوال می کنم که اگر سید جلال و وحید امیری با استقلال قرارداد بسته بودند، به راحتی می توانستند برای پرسپولیس بازی کنند؟ مطمئن باشید سید جلال پرسپولیسی است و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

وی در پایان در خصوص مذاکرات با محمدرشید مظاهری بیان کرد: هنوز به آن مرحله نرسیدیم که بخواهیم با جایگزین بیرانوند مذاکره کنیم و ابتدا باید برانکو و باشگاه درباره این بازیکن تصمیم بگیرند تا سپس در مورد جایگزینی او صحبت کنیم.