طیب نیا سه شنبه در صحن مجلس

گروه سیاسی-  مجلس شورای اسلامی بعد از 2 هفته تعطیلی، سه شنبه و چهارشنبه این هفته جلسه دارد.

به گزارش افکار نیوز، در جلسه صبح روز سه شنبه علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی حاضر می شود تا به سوال فریدون احمدی نماینده زنجان و طارم پاسخ دهد.

گزارش کمیسیون عمران درخصوص بررسی وضعیت سیل‌های به‌وقوع پیوسته در استان‌های سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی و غربی و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته، عشایری و مرزی از دستورات کاری این هفته نمایندگان مجلس است.

 همچنین نمایندگان گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد اصلاح بند (3) ماده واحده قانون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت را استماع و سپس به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری خواهند پرداخت.

رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه نحوه برخورد با استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز و گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل نیز از دیگر دستورات کاری نمایندگان است.

بررسی  گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ادغام سازمانهای آب منطقه ای و آب و فاضلاب روستایی با آب و فاضلاب شهری و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد معاهده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی در زمینه استرداد مجرمین این هفته انجام خواهد شد.