ساماندهی معتادان در محله هلال احمر/ احداث میدان میوه و تره بار در محله سلامت

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در بازدید از محله هلال احمر واقع در منطقه 11 اظهار کرد: در این محله مواردی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، رفت و روب معابر و جانمایی صحیح مخازن، ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری در خیابان عباسی، واحدهای فروش موتورسیکلت در خیابان هلال احمر و واحدهای فروش دوچرخه و پیچ و مهره ،احداث فضای سبز و بوستان در سطح محله و جابه جایی تیرهای برق مزاحم در سطح معابر محله در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی از جمله مناسب سازی ایستگاه های BRT  ،تعریض و سنگفرش کردن  معابر سطح محله و اصلاح هندسی در معابر  در دست بررسی است.

*احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره

پیرهادی بیان کرد: احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره در سطح محله از سوی شورایاران مطرح شده که این موضوع در دست پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده در محله هلال احمر در دست بررسی  است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: اهالی محله در خواست ساماندهی معتادین و همچنین جابه جایی تیرهای برق مزاحم در سطح معابر را داشته اند که این موارد به سازمان های مربوطه ارجاع شده است.  

*محله سلامت – منطقه 11

وی در ادامه به وضعیت محله سلامت واقع در منطقه 11 اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت، مواردی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و جابجایی مخزن زباله واقع در نبش کوچه نور و خواجوی، احداث میدان میوه و تره بار در خیابان نواب حد فاصل خیابان قزوین و بریانک و تجهیز بوستان رودکی  در دست پیگیری است.

پیرهادی افزود: کاشت نهال و گل در خیابان جوانمرد، پاتوق قطب، پاتوق خوشیاران و مقابل مساجد سطح محله، رنگ آمیزی و نقاشی دیوار درمانگاه دخانیات، دیوار ورودی کوچه دانش و دیوار ساختمان سرای محله، پاکسازی برچسب های تبلیغاتی نصب شده در درب منازل و بهسازی و ترمیم نهر واقع در کوچه ممتازی در حوزه خدمات شهری پیگیری می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیاده روسازی (سنگفرش) خیابان های کمیل، خرمشهر، خوشیاران جنوبی و محبوب مجاز و ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت معابر محله از جمله کوچه وفاخواه، کوچه نیک نیز در حوزه شهرسازی قابل بررسی است.

*تغییر تعرفه قبوض آب و گاز سرای محله به تعرفه فرهنگی

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تجهیز ساختمان سرای محله وتغییر تعرفه قبوض آب و گاز ساختمان سرای محله به تعرفه فرهنگی از مواردی که توسط شورایاران پیشنهاد شده است.

وی گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.